woensdag 9 mei 2018

Een Knuffel voor Mama...

Heb je al een leuke kaart voor Moederdag? Ik heb deze even snel gemaakt! Mijn moeder krijgt van mij, een Knuffel op 13 mei!

Voor deze kaart heb ik twee producten van Anna Gretha design gebruikt. De Knuffel Embossing folder en de Moederdag tekststempel uit de Stempelset Scrapboeking.

 

Ik had een leuk filmpje gezien van de workshop die Hermine en Corrie op de Art Specially hadden gegeven, die ik wel even wilde uitproberen. Op de "Vrienden die Art Specially leuk vinden" fb groep zag ik al zulke leuke kaarten voorbij komen, gemaakt met deze techniek, dat ik er ook een paar wilde maken met leuke frisse kleurtjes. 



Mijn kaartje is uiteindelijk wel iets anders geworden dan de kaartjes die ik met deze techniek heb gezien, maar de basis van deze techniek is hetzelfde. Heel simpel, gewoon met je oxide inktkussen 6 vierkante vlakjes op je achtergrond stempelen! 




Wat ik als volgt heb gedaan is, het kaartje ge-embossed met de Knuffel Embossingfolder. Daarna heb ik met een babydoekje horizontaal, heen en weer over het kaartje geveegd, zodat de inkt in vegen met elkaar werd vermengt. Zo komt de ge-embossede tekst mooier uit. 



Toch was ik nog niet tevreden. Ik wilde de knuffel tekst nog meer naar voren halen, dus pakte ik een mooie diepe rode kleur Metallic Gilding Polish, waarmee ik met het sponsje, heel lichtjes over de letters heb geveegd. Gelukt, dit effect wilde ik hiermee berijken!



Voor het woord fijne heb ik een ander tekst-stempeltje afgeplakt en deze samen met het Moederdag tekst-stempeltje op een bannertje gestempeld.




Met een paar leuke Stampin'Up bloemen, in dezelfde kleuren als ik in de achtergrond heb gebruikt, is mijn Knuffel voor Mama helemaal klaar!



Bestel HIER de Knuffel Producten van Anna Gretha design en stuur je moeder ook een Knuffel met Moederdag!

Volg je ons Anna Gretha design Inspiratieblog al? Laat je inspireren en doe ook gezellig met onze MaandChallenge mee!



2 opmerkingen:

  1. Is heel mooi geworden zou je moeder wel blij mee zijn. De embossings folders zijn toch wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden Minke verwen je mama maar lekker zolang je ze nog hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...